Všeobecné obchodní podmínky

Kliknutím sem stáhnete naše smluvní podmínky

Článek 1: Použitelnost

Tyto podmínky se vztahují na všechny smlouvy a nabídky na nákup, prodej nebo služby s PBMonline.be - van Riet NV, dále jen "dodavatel".

Jakákoli odchylka musí být potvrzena písemně a platí pouze pro příslušnou individuální dohodu.

Všeobecné obchodní podmínky kupujícího nejsou akceptovány, pokud nejsou písemně potvrzeny dodavatelem.

Článek 2: Informace, nabídky a dohody

Dodavatel věnuje maximální pozornost při uvádění informací o vlastnostech produktů na internetu. To zahrnuje technický popis založený na datech od partnerů a dodavatelů s fotografiemi produktů. Některé vlastnosti produktu, jako je barva, velikost a další, se mohou lišit od fotografií při dodání, jak je uvedeno na webové stránce. Adresy URL, které jsou součástí webové stránky nebo jiných portálů elektronické komunikace, které jsou pod vlastní kontrolou dodavatele, mohou zákazník kliknout a navštívit. Všechny nabídky platí pro 2 týdny po datu vydání. Dohody jsou dodavatelem akceptovány pouze v případě, že je písemné potvrzení odesláno, nebo dodavatel smlouvu provádí.

Je-li rozdíl mezi ústní a písemnou dohodou, dodavatel má písemnou dohodu přednost a je závazný pouze pro obě strany.

Článek 3: Ceny

Všechny ceny jsou vyjádřeny v eurech a jsou bez DPH, s výjimkou nákladů na balení a přepravu a platí až do data dodání. U zakázek s hodnotou nižší než 163 euro bude účtován příplatek 15 euro.

Dodavatel má právo kdykoli zvýšit ceny. To lze dokonce provést v rámci jedné dodávky nebo částečné dodávky.

Při volání smluvních smluv má dodavatel právo účtovat zvýšení dovozních cel, daní, směnných kurzů apod., Pokud není písemně dohodnuto jinak.

Článek 4: Platba

Obecný platební termín je 30 dní po datu faktury, pokud není písemně dohodnuto jinak.

Pokud se rozhodnete zaplatit předem, obdržíte slevu ve výši 1,5%. To bude vyřešeno vaší objednávkou.

Při platebním termínu 60 dnů se dohodnuté ceny zvyšují o 1,5%. Pokud jde o určité platební podmínky, další dodatečné náklady nebo slevy se vztahují na další podmínky. To je jasně sděleno zákazníkovi. Každá smlouva o koupi a prodeji se uzavírá za podmíněného odkladu, že kupující je dostatečně hodnověrný.

Prodané zboží zůstává majetkem dodavatele až do úplného zaplacení. Dodavatel má právo, pokud zákazník nesplní své platební povinnosti, pozastavit dodávky a / nebo služby, a to i v případě, že byl dohodnutý pevný termín dodání.

Pokud je platební lhůta překročena, má zákazník zájem o 1% za měsíc, stejně jako mimosoudní náklady, které způsobují pozdní platbu. Zákazník nemá nárok na úplné nebo částečné pozastavení platby na základě stížností.

Pokud je zvolen způsob platby s kreditní kartou (nezávisle nebo přes PayPal), platí pro příslušného vydavatele karty. Dodavatel není stranou ve vztahu mezi Kupujícím a vydavatelem karty.

Pokud překročíte platební termín, váš účet nebude moci zadávat nové objednávky, dokud nebudou uhrazeny nevyřízené faktury.

Článek 5: Dodací lhůta - Vyšší moc

V případě pozdního doručení nemá zákazník právo zrušit objednávku ani požadovat náhradu.

V případě dočasné nebo definitivní nedostupnosti určitého zboží si dodavatel vyhrazuje právo zrušit objednávku a případně navrhnout úplnou alternativu.

Jako vyšší moc se považuje mimo jiné: všechny nedobrovolné provozních poruch nebo překážkami, jako jsou požáry, přírodní katastrofy, bariéry, jakoukoli třetí stranou, zcela nebo zčásti stávek a obecněji všechny podmínky, události, příčiny a dopady, které jsou mimo kontrolu a kontrolu dodavatele. V případě částečné nebo úplné vyšší moci není zákazník oprávněn dohodu rozpustit a nemůže požadovat náhradu.

Článek 6: Krádeže identity a podvody s kreditními kartami

Pro zajištění bezpečnosti vašich transakcí online spolupracuje dodavatel s uznávanými platebními partnery a vydavateli platebních karet. Platba online probíhá prostřednictvím uzavřeného zabezpečovacího systému, jehož bankovní údaje jsou vždy zašifrovány při odesílání přes internet (SSL). Ztráta nebo krádež údajů o vaší totožnosti nebo kreditní kartě je tak snížena na minimum.

Dodavatel uchová vaši identitu a údaje o transakcích v zabezpečeném a šifrovaném databázovém prostředí po dobu jednoho (1) roku. Dodavatel se domnívá, že přijal veškerá možná a relevantní opatření a působí jako normální, perspektivní a pečlivý on-line zprostředkovatel. Každá krádež totožnosti nebo finanční krádež nemůže být vůči dodavateli uplatněna.

Článek 7: Vady, stížnosti a odpovědnost

Odpovědnost dodavatele končí, když jsou zboží a / nebo služby přijaty.

Jakékoli stížnosti týkající se viditelných a / nebo neviditelných vad musí být podány písemně do 8 dnů po dodání.

Pouze po písemné konzultaci a schválení dodavatele lze vrátit zásilku. Pokud zákazník může být deklarován v selhání, budou za to zaplaceny nezbytné náklady.

Stížnosti na faktury musí být podány písemně v průběhu dnů 8. Dodavatel je odpovědný pouze za škody ze strany zákazníka, který připisuje přímou a jediným výsledkem selhání dodavatele trpěli, kromě toho, že nárok pouze na vyrovnání škod, což je poskytovatel pojištěny, nebo rozumně vzhledem k průmyslovým praktikám měla být pojištěna.

Dodavatel nemůže nikdy nést odpovědnost za následné škody a nepřímou obchodní ztrátu, stagnační škody, ztrátu objednávek, ztrátu zisku apod.

Článek 8: Duševní vlastnictví

Všechna práva duševního vlastnictví a odvozená práva jsou uchovávána u dodavatele. Za těchto práva k duševnímu vlastnictví zahrnují autorská práva, ochranné známky, návrhu práv a / nebo jiné (Duševní vlastnictví) práva, včetně otázky, zda nejsou patentovatelné technické a / nebo obchodní know-how, metody a koncepty.

Zákazníkovi je zakázáno využívat a / nebo provádět změny práv duševního vlastnictví, jak je popsáno v tomto článku, pokud není s dodavatelem písemně dohodnuto.

Článek 9: Přizpůsobení zboží

Dodavatel nezaručuje vlastnosti, jako je skladovatelnost, přilnavost, lesk, odolnost proti oděru, odolnost proti stříhání.

Dodavatel nemůže být odpovědný za uvolňování, vložení, změna jasu a barev, ani k poškození obdržela ke klientovi a které mají být vytištěny samostatně nebo úprav materiálů a / nebo produkty. Dodavatel bude provádět dohody s největší pozorností, ale nemůže být zodpovědný za žádné problémy s přilnavostí v dlouhodobém horizontu. Personalizované zboží se nikdy nevrací zpět.

Článek 10: Zpracování osobních údajů

Informace, které poskytnete, jsou nezbytné pro zpracování a vyplňování objednávek a přípravu účtů a záručních smluv. Pokud tyto údaje chybí, objednávka bude nevyhnutelně zrušena. Zadání nesprávných nebo nepravdivých informací je považováno za porušení stávajících Všeobecných obchodních podmínek. Osobní údaje zákazníka budou zpracovávány pouze v souladu s platným prohlášením o ochraně osobních údajů, které lze konzultovat prostřednictvím internetové stránky dodavatele.

Článek 11: Spory

Pouze belgické právo se vztahuje na všechny nabídky, dohody a služby.

Použitelnost Vídeňské prodejní úmluvy je výslovně vyloučena. Všechny spory budou předloženy příslušnému územnímu soudu, tj. Soudám v Turnhoutu, pokud zákonné ustanovení výslovně nezahrnuje jiného příslušného soudce.