Výnos

Návrat zásilek:

Chybný produkt byl dodán?

PBMonline.be zpracovává vaši objednávku s maximální péčí. Pokud přesto obdržíte jiný produkt, než jste si objednali, můžete nám tento produkt samozřejmě vrátit. Náklady na dopravu za toto platí námi.
Neúčtujeme poštovné za zaslání objednaného produktu.
Reklamace probíhá během 7 dnů po doručení.

Objednejte špatný produkt?

Může se stát, že jste nám náhodně objednali nesprávný výrobek. Přestože nejsme právně povinni k objednávkám, můžete produkt vrátit, pokud je výrobek nepoškozený a je v původním (neotevřeném) balení. V takovém případě vrátíme kupní cenu produktu na váš bankovní účet. Jakékoli odstupňované slevy se vypočítají. Nesplácíte náklady na dopravu, které jste utrpěli, a náklady na dopravu, které jste nám zaplatili. Pokud se jedná o určitou položku objednávky, kterou (tuto skutečnost uvedeme při potvrzení vaší objednávky), nemůžeme zboží vrátit zpět.

Reklamace se uskuteční během 7 dnů po doručení a pouze s originálním potvrzením o nákupu.

Zpráva se vrací

Před vrácením produktů je nutné je zaregistrovat na adrese PBMonline.be pro návrat. To lze provést telefonicky nebo e-mailem. Můžete zaslat e-mail na adresu verkoop@pbmonline.be.

Adresa návratu

Můžete se vrátit do naší kanceláře v Olen, Lammerdries East 31, CBT-Trans.